Μπλέκουμε επικίνδυνα (was Re: debian fsg)

Kyriakos K. Skafas kskafas at usa.net
Fri Nov 3 18:56:00 EET 2000

Lefteris Chatzibarbas <elefree at hal.csd.auth.gr> wrote:
On Thu, Nov 02, 2000 at 11:56:24PM +0200, DJ Art wrote:

> Λοιπόν, τάσσομαι σαφέστατα υπέρ της DFSG. Είμαστε ένας απλός σύλλογος
με
> προς το παρόν ελαχιστότατα projects και αν αρχίσουμε έτσι, θα
καθόμαστε
> όλην την ημέρα να εγκρίνουμε άδειες κλπ. χωρίς να υπάρχει λόγος και
> ανάγκη.

Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω τα όσα ανάφερε ο Νικος Μαυρογιαννόπουλος
για
έναν οδηγό (σύνταγμα) που θα αποδέχεται ή απορρίπτει τα licenses (και θα

πρότεινα -κι εγώ- τα DFSG), αλλά επίσης θεωρώ ότι κάτι σαφέστερο
απαιτείται
όπως προείπε και ο Μιχάλης Καμπριάνης.

+Oraia, ara leme: "oi licences pou epitrpontai, egrithikan apo to FSF
kai einai: GPL, LGPL, BSD, MIT, X..."

Ναι, δεν λέω καλά τα guidelines, αλλά κρίνω ως σωστότερο να υπάρχει και
ένας κατάλογος, που θα αναφέρονται, σίγουρα όχι όλα, αλλά αρκετά από τα
licenses που είναι αποδεκτά.

+Ayto einai to kalytero.

Με αυτόν τον τρόπο, ούτε η αποδοχή/απόρριψη των licenses γίνεται χωρίς
κάποια βάση, αλλά και ούτε η όλη τακτική του συλλόγου για τα
φιλοξενούμενα
project (και τις άδειες τους) «καλύπτεται από ασάφεια», καθώς
αναφέρονται
τα συνηθέστερα licenses, που χρησιμοποιούνται περισσότερο, και είναι
δεκτά
από το HELLUG.

Απλά, η άποψη μου επί του θέματος...

+Kyriakos