ΠROTASH (Re: Licenses (Was: debian fsg)

tOm_dR tdritsas at hellug.gr
Fri Nov 3 10:56:00 EET 2000

Η δική μου προταση είναι να εγκρινουμε οποιαδήποτε Licence εγκρινει
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ απο τα ιδρύματα για το open source (GNU , OSI etc etc) χωρίς
να εξετάζουμε γιατί και πως. Αυτο μου φαινεται αρκετα ελαστικός και
ανοικτομυαλος κανονας....ΔΕΝ είναι ανάγκη να εξετάζουμε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ πια τις
Licences.

"Lefteris Chatzibarbas" <elefree at hal.csd.auth.gr> wrote in message
news:mailman.973198274.4823.hellug at hellug.gr...
> [...]
Debian δεν

Είπα ένα παράδειγμα όπου το GNU με το OSI ήρθαν σε κόντρα. Και βλέπω ότι δεν
ξέρουμε τι κάνει η debian (αν κατάλαβα καλά , ο Νίκος λέει ότι η QT ήταν
μέσα). Το θέμα λοιπόν, είναι γενικότερο. Αν αύριο βγει ένα τέτοιο license,
ποιον ακολουθούμε; Και βλέπεις στο τέλος, ότι υπάρχουν opensource licenses
εγκεκριμμένες από το OSI αλλά μη εγκεκριμένες από το GNU. Άλλες δέχεσαι και
άλλες όχι... Ε, ας αποφασίσουμε.

> Από το website του GNU project (εδώ και μήνες):
>
>    The Qt Public License (QPL).
>           This is a non-copyleft free software license...
>
> Ο ίδιος ο RMS έχει πει αμέτρητες φορές ότι το πρόβλημα με την QPL και το
KDE