Themata listwn

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Oct 31 11:35:01 EET 2000

Epeidi prokypsane , thetw 2 themata gia tis listes
ston syllogo, na parei episimi thesi na teleiwnoume

1) Reply-to
2) members-only listes

Gia to prwto nomizw to kerete oloi, egw eimai yper tou
na einai ston sender.

Gia to 2o na pw kana dyo pragmata : telika me ton mailman den einai
toso eykolo na exoume kai news-getaway kai privacy oso nomiza.
Alla mporoume na poume oti afhnoume tin LGU eleytheri teleiws,
kai kanoume restrict aytin tin lista
(pou exei tyxei stoxos arketes fores).
San apotelesma prepei :
1) na bebaiwthite oti stelnete me to e-mail pou eiste grammenoi
2) na gnwrizete oti to feed apo news-> lista tha argei

Apopseis ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>