Enhmerosi melon gia xorigies, oikonomika

DJ Art djart at linux.gr
Wed Oct 4 12:49:24 EEST 2000

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> [...]
> nomizo oti einai entaksi. To periodiko D.i.Li.ma. moy edose epitagh
> 200000drx mia mera prin fygo gia thn infosystem kai afti h eptagh do8ike gia
> na plhro8ei to periptero. Episis meta apo tilefonikh epikinonia me ton
> Kyriako Skafa perimeno na kata8esi o Vakalis 70000drx sthn Trapeza. Apo oti
> blepo epiteloys gia proti fora to tameio exei kapoia xrhmata. Sas enhmerono
> pali oti h eforia 8a mas parei to 30% toy ypoloipoy san foro, an meinei kati
> sto tameio. Etsi to zhtoymeno einai afta ta xrhmata na ksodeftoyn. Parakalo

Περίπου πόσα χρήματα είναι στο ταμείο τώρα ??

> toys sysadmins tvn Tux kai Linux.gr an boroyn na steiloyn mail gia tyxon

Χρειάζονται backup devices (όπως έχει ειπωθεί)....

> anagkes ton mhxanhmatvn. 8a protimoya omos an boreite na parebre8eite osoi
> perissoteroi ginetai sthn synanthsh to Sabbato 7-10 sto ksenodoxio Exarchion
> stis 5 to apogeyma. Ekei 8a apofasisoyme  gia to pos 8a diate8oyn afta ta
> xrhmata. 8a kanoyme kanena installfest? klp.

InstallFest θα είναι η (αμέσως) επόμενη εκδήλωση του Hellug υποθέτω ....

Επίσης, μιά ακόμα πρόταση είναι να πάρουμε μέρος στην COMDEX. Άρα, αν
(βλέπουμε ότι) φτάνουν τα χρήματα (και πληρούνται όλες οι απαραίτητες
προϋποθέσεις για συμμετοχή σε 2η έκθεση), να δούμε αν μπορούμε να
δώσουμε προκαταβολή για περίπτερο πρίν κλείσει ο χρόνος.

CYA το Σάββατο .... :)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras