Infosystem+CDs, want any help ?

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Tue Oct 3 13:14:36 EEST 2000

-----Original Message-----
From: I.Ioannou <roryt at hol.gr>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2000 3:08 πμ
Subject: Re: Infosystem+CDs, want any help ?

>Kai egw pou nomiza oti tsontarame o katheis apo tin tsepi tou
>apla gia na kanoume to kefi mas, kai eyxaristws ksanatsontaroume an
>xreiastei.
>Mipws prepei na ksanakoitaksoume tous skopous tou syllogou ?

>Nai, kai me ideologies kai filosofies den fiaxnontai
>leitoyrgika :-(

>Giati apla to kaneis gia tin trela sou ? Me aytin tin logiki giati
>na ksodepseis otidipote (kopo, xrono k.o.k) gia to linux afou den
>plirwnesai  ?

>Giati to CD to plirwsame ? Prosfora den mas egine ? Apo pou ws pou na
> [...]

Symfono apolyta me ton Gianni Ioannou. Den mboroyme na emporevmatopoihsoyme
ton syllogo. Par' olo poy ime tis apopsis oti kapia stigmi o syllogos prepi
na exi kapio tamio ke xrhmata gia na plironi kapia eksoda opos synthrhsh
servers, Tux kai linux.gr symmetoxi se ek8eseis klp.Postevo oti yparxoyn
alloi tropoi na broyme xrhmata xoris na xalasoyme thn fysiognomia toy
syllogoy (xorigies, ekdilosis, klirosis prosferomenon doron apo xorigoys
klp). An o syllogos arxisi na ginete "epaggelma" ego to dilono apo tora,
amesos, oti 8a pareti8o apo proedros ke as analaboyn alloi. Den me endiaferi
na symmetexo se ena syllogo poy telika litoyrgi san "eteria". Ke mhn
nomizete oti exo kanena problima an den bali kanis allos ypopsifiotita kai o
syllogos papsi na exi DS. Ston syllogo graftika akribos gia na kano to kefi
moy kai na pernao kala ke na kano kati xrisimo. An afto allaksi, tote ego
den exo kamia 8sei se afton ke 8a sas xeretiso.

K. Tsakaloglou