Infosystem+CDs, want any help ?

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Thu Sep 21 12:09:30 EEST 2000

  Χαιρετώ!

  Όπως και πέρσυ, έτσι και φέτος γράφτηκα στην hellug λίγο πριν την
Infosystem. Αυτή τη φορά δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω, καθώς δεν θα γυρίσω
στην Θεσσαλονίκη μέχρι αρχές Νοέμβρη. Έχω όμως μερικές απόψεις και συμβουλές
επί του θέματος - άλλωστε πέρσυ ήμουν εκεί από την αρχή μέχρι το τέλος (μαζί
με Ρικούδη, Σολδάτο και Βρυώνη). :-)

  Αλλά πρώτα στο θέμα των CD:

On Wed, Sep 20, 2000 at 10:53:17PM +0300, Yiannis Belias wrote:

> Xmmm.... Ma kai vevaia... :-)
>
> Vasika 8a exoume 10.000 CD Mandrake7.1 pou 8a mas ta exei steilei to
> RAM sth 8essalonikh prin thn ek8esh. [Nai, swsta metras ta mhdenika]

  10000; Ουάου! Αυτό θα πει μαζικότητα. Φαντάζομαι το RAM θα κόψει τα CD για
το περιοδικό, οπότε το κόστος για κάθε επιπλέον CD είναι μηδαμινό (πόσο, 10
δραχμές;).

  Βέβαια έτσι δεν θα υπάρχει η περσινή ποικιλία (είχαμε RedHat, SuSE,
Mandrake, Caldera, και λίγα Debian). Θυμάμαι ότι έρχονταν κάποιοι και
ρωτούσαν αν έχουμε κάτι συγκεκριμένο, ενώ στους υπόλοιπους δίναμε κυρίως
SuSE που είχαμε πολλά evaluation. Γι' αυτό, πέρα από το Mandrake, όποιος
μπορεί να κουβαλήσει και καμιά άλλη διανομή, καλό θα είναι.

> Opoios 8elei mporei na grapsei CD me alles dianomes gia na moirastoun
> se pio "anyshxous" episkeptes... Mono pou o syllogos den exei kena
> CD opws persy na dwsei.

  Άμα μπορείς να γράψεις καμιά πεντάδα CD set του Debian 2.2 (δηλαδή 15 CD)
τουλάχιστον, κάν' το. Πέρσυ είχα γράψει μόλις τέσσερα set (με τη βοήθεια του
Πάλλα). Ένα ή δύο άτομα είχαν έρθει και ζήτησαν ειδικά Debian, ενώ τα
υπόλοιπα πήγαν στην εσωτερική κατανάλωση, κάτι που περιμένω και ελπίζω και
φέτος. ;-)

  Επίσης, όσον αφορά τα CD, έχω και μια άλλη ιδέα. Ειδικά φέτος που υπάρχουν
τόσα πολλά CD, έχετε σκεφτεί να τα χρεώνετε; Θέλω να πω, θυμάμαι πέρσυ το
HELLUG έβαλε λεφτά από το ταμείο του (και από έκτακτη εισφορά;) για να
καλύψει τα έξοδα της έκθεσης, και ειδικά το ενοίκιο του stand. Δεν ξέρω αν
φέτος υπάρχουν τίποτα χορηγοί που τα καλύπτουν αυτά, αλλά αν όχι, τα CD
μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο. Για παράδειγμα, κανένας δεν πρόκειται να
διαμαρτυρηθεί αν κάθε CD που μοιράζεται χρεώνεται 100 ή και 200 δραχμές,
αλλά όποιος κάνει τον πολλαπλασιασμό με τα 10000 CD θα διαπιστώσει ότι τα
έξοδα καλύπτονται μια χαρά. :-)

  Η τακτική αυτή ακολουθείται συχνά για παράδειγμα από το Debian όταν
πηγαίνει σε εκθέσεις. Επειδή δεν είναι εταιρία αλλά μη κερδοσκοπικός
οργανισμός, βγάζουν τα έξοδα της έκθεσης και των εθελοντών που πηγαίνουν από
CD και μπλουζάκια που μοιράζουν/πουλάνε στους επισκέπτες.

  Θα ακολουθήσει κι άλλο μήνυμα με άλλα θέματα...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk