Paroysia melon toy hellug stin Infosystem

Yiannis Belias jonnyb at hol.gr
Mon Sep 11 20:40:39 EEST 2000

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> Na arxisoyme siga siga na metri8oyme.... Pios 8a er8i ke pote gia na
> arxisoyme na bgazoyme ke mia akri me to pios 8a ine pote sto periptero.
>
> K. Tsakaloglou

Egw 8a anevw alla den 3erw gia poso. E3artatai apo tis times [den exw syggeneis
sth 8essalonikh...] Elpizw pantws na eimai 28-1... :)
 Arxiste na stelnete mail gia na ftia3w mia lista me onomata kai meres.
Yiannis

--
Yiannis Belias         <orion at hellug.gr>             `
Athens University      <jonnyb at hol.gr>         '             .