.. madrake cd..

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Tue Sep 5 13:31:51 EEST 2000

> IDEAS
> 1) Giati den stelnetai ena mail me tis allages sthn mandrake mpas kai
> voithisoun kai aftoi (etsi kai alliws thn dikh tous dianomh veltiwnoume)
> mpas kai to prosthesoun sthn ekdosh 7.2
> 2) Mia kalh idea pistevw einai ta cd pou perisevoun na ta moirasoume se
> sxoles plhroforikhs (IEK ktl). Den fantazezai ti asxetosynh kykloforei,
> kapoios "ypefthinos" se sxolh exei pei se gnwsto mou  pws "Vazoume Unix,
> giati einai pio fthno apo to Linux(!!!!)"

Gia na mhn jefeygoyme kai na mhn akoloyuhsoyn kai alla tetoia messages
(poy safos kai einai apodekta alla dysthxvs ektos xronoy...)

Ayth thn stigmh to focus einai na bgei kati poy na exei nohma na yparxei se
10000 kommatia! na einai apodekto kai na mhn prosbalei ton sylogo. O xronos
einai poly periorismenos gia na poyme tvra ti ua ginoyn ayta poy tha meinoyn
apo ayta poy den exoyn ginei... nomizv oti otan tha eruei h vra me to kalo na
exoyme 10000 cd svsta kai apodekta tha broyme ti tha ginoyn, posa tha meinoyn,
pvs tha dianemithoyn, kai ti tha ginei to perisema.. allvste giayto yparxoyn
oi listes, oi psyfofories klp tsibragkala, (h alhueia einai oti moy leipoyn
merika souver) eyxaristoyme gia idees kai einai kalodexoymenes AFOY tha exoyme
ta cd sta xeria mas..

kapoios nomizv proteine na fteiajoyme ena megalo pigkoyino apo stivagmena cd
na ton pame sthn infosystem kai na einai self-service.. ayto fysika exei san
proypothesh oti ta cd tha einai allo xrvma kathe xiliada....
den lev kalh idea alla exoyme ena problhma (mikro sxetika)... den mporoyme na
apofasisoyme ta xrvmata poy tha foraei o pigkoyinos poy ua steithei me perl
(nai brikame ethelonth) etsi vste na poyme posa akribvs kommatia apo ta cd poy
den exoyme na ginoyn ti xrvma...

PS.den exv paei akoma gia ypno apo xtes to prvi...
--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος
asts at grmedia.gr