Mandrake 7.1 (CD for Infosystem).

DJ Art djart at linux.gr
Tue Sep 5 13:41:02 EEST 2000

Spiros Bolis wrote:

> Mhpws tha prepei na kanonisoyme meta3y mas ti CD theloyme na dwsoyme kai meta na kanoyme o,ti kanoyme?
> Oi hmeronhmnies omws einai piestikes...
> Na kanonisoyme mia pshfoforia ??

Please μην αρχίσουμε τσακωμούς (εγώ θέλω RedHat, εγώ θέλω SuSE, εγώ αυτό
εγώ εκείνο. Στο κάτω-κάτω  Linux θα δώσουμε .....)

Εντελώς πληροφοριακά, αρχικά υπήρχε σκέψη να κόψουμε Debian 2.2

ομως, αποφασίστηκε ότι λόγω του ότι το CD θα δωθεί σε αρχάριους και
ειδικά σε αρχάριους που δεν έχουν ξαναδεί Linux, να είναι μιά διανομή
πιο user-friendly και επιπρόσθετα:

ο να επέμβουμε ώστε ο "αρχάριος" να το πάρει, να το βάλει, να πατήσει
next - next - yes - no και μετά από 20 λεπτάκια να τα έχει "όλα" και
ούτε να διαβάσει το README.GREEK ούτε να του έρθει επιφοίτηση για το τί
να το κάνει ένα αρχείο .tgz κλπ ...

Η καταλληλότερη διανομή για αυτό το πράγμα θεωρήθηκε η Mandrake, επειδή
είναι πλήρης σε τέτοια θέματα. Έτσι κι αλλιώς θα κρινόταν ανάμεσα σε
RedHat - Mandrake - Suse.

Βέβαια, στην έκθεση δεν θα μοιραστούν μόνο αυτά, αλλά κυρίως αυτά. Θα
έχουμε (λίγα μεν, αλλά θα έχουμε):

ο Turbolinux
o RedHat
o Νομίζω (με επιφύλαξη) SuSE
o BestLinux (άν καταφέρουν και έρθουν μέχρι τότε)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras