Mandrake kai Ellinika (Htan: RE: Mandrake 7.1)

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Tue Aug 29 15:48:20 EEST 2000

Apo tis ekdoseis tou Linux, to Mandrake exei tin fimi gia tin
kalyteri ypostiriji topikwn glwsswn. Sygkekrimena, dinete i dynatotita
ellinopoiisis olou tou periballontos egkatastashs.

8a itan mia kali idea, me aformi tetoiwn protobouleivn opws aytis
tou periodikou, na ginei sto mellon pliris metafrasi sta ellinika.

H metafrasi mporei na ginei eite mesw hellug eite mesw kapoiou pou
drastiriopoiitai emporika me dianomes tou Linux.

Apo tis yparxouses metafraseis tou GNU Translation Project, tou KDE kai tou
GNOME
mporei kapoios efkola(?) na ftiajei mia basi minimatwn kai na tin
xrisimopoihsei
gia na kanei efkoloteri tin metafrasi tou Mandrake.

Plirofories gia tin metafrasi tou Mandrake sto
http://www.linux-mandrake.com/l10n/translations.php3

Episeis mporeite na deite se aytin tin selida tis epidoseis allws glwsswn.

simos