small network @ home

Manos Batsis xcircuit at bolt.com
Wed Aug 16 09:53:22 EEST 2000

Den ksero ti akribos thes na kaneis. Akoma den ksero pws ayto to mail
eftase se mena..lol.
 Anyway, ego tha protimousa enan syndiasmo apo OS stous dyo ypologistes.

 Basically, xreiazesai enan tropo na tous syndeseis. Try ethernet cards.
For starters, stay on windows (98, 2000, NT) and work ur way from there...

---- 233 at bigfoot.com (Paranoia) wrote:
> pos mporo na sindeso ta dio pc pou exo sto spit etsi oste na ftiakso
> ena stoixeiodes network metaksi tous. Exo psaksei se diafores piges,
> alla eite logo tou oti eimai arxarios eite logo anaforas ton en logo
> pigon se megala diktia, den katafera na bro kati pou na me boithaei

Get your own FREE Bolt Onebox - FREE voicemail, email, and
fax, all in one place - sign up at http://www.bolt.com