[Re: Peri seminariwn]

Kyriakos K.Skafas kskafas at usa.net
Tue Jul 11 14:39:24 EEST 2000

Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote:

On 10-Jul-2000 Kyriakos K. Skafas wrote:
> Παιδιά,
> Δεν ξέρω τίποτα, ούτε για την Ε.Ε.Χ.Ι., ούτε για την Υ.Ε.Π. και έτσι
> όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα και να είχα δεν θα εξέφραζα κάποια
> γνώμη.

Pws exoun diamorfwthei ta pragmata? Kai giati na min ekfraseis kapoia gnwmi?

+Έχω προσληφθεί από τον Βακάλη για να κάνω πρόγραμμα σπουδών και ύστερα να το
διδάξω, επομένως η γνώμη μου δεν είναι αντικειμενική και είναι αντιδεολογικό
να εκφράσω τη γνώμη μου.

> Αλλά: Η διαφορά μας έγγυται στο ότι εμείς έχουμε πρόγραμμα σπουδών
> και όχι σειρά σεμιναρίων, και ότι αυτό το προγραμμα αποσκοπεί στην
> απόκτιση πιστοποίησης από το Linux Professional Institute, και δεν
> παρέχει, απλώς, μία βεβαίωση σπουδών. Είναι εύλογο, λοιπόν, να είναι
> υψηλότερου επιπέδου.

Orthon kai anamenomeno enagwniws, apo mena toulaxiston.

> Τώρα, σε ποιο βαθμό, αυτό ούτε και εγώ το ξέρω, αφου το πρόγραμμα
> είναι ακόμη υπό διαμόρφωση και θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβριο. Πάντως,
> περιέχει σχεδόν ότι υπάρχει ελεύθερα διαθέσιμο στο Διαδίκτυο (HOWTOs,
> FAQs, Guides...) ως reference και κάποιο δικό μας υλικό που
> ουσιαστικά είναι ένα απαύγασμα των παρπάνω κατάλληλο για διδασκαλία.
> Είναι συνοπτικότερο, εξίσου ακριβές, με παραδείγματα και ασκήσεις.

Ayto (to oti kanete dikes sas simeiwseis) einai kata ti gnwmi mou poly
thetiko,
eidika efoson ginontai me basei kapoia standards.

> [...]
> το μηδέν.
>
> Αν θέλετε να αξιολογήσετε το πρόγραμμα δεν έχετε παρά να μας βρείτε
> στην Infosystem, είμαστε στα αριστερά σας ;-) Αν και μάλλον θα σας
> βρω εγώ, αφού θέλω να βοηθήσω, όπως και πέρσυ. Μάλιστα, έχω
> κανονίσει με τον εργοδότη μου τις μέρες και τις ώρες που θα λείπω από
> το περίπτερό του ;-).
>
> Αν θέλετε να κάνετε σεμινάρια στην Θεσσαλονίκη, φαντάζομαι, χωρίς να
> μπορώ να δεσμευθώ, ότι δεν υπάρχει πρόβληνα να γίνουν σε δικούς μας
> χώρους, στο πλαίσιο του προγράμματος, ή και ανεξάρτητα...

Fobamai oti exei ginei mia pareksigisi.

+Ούτε και εγώ απολογούμαι, αυτό το τμήμα έχει πιο γλαφυρο χαρακτήρα.

Den bgika na "faw" kanenan, apla bgika na profylaksw tin genikoteri ennoia
"Seminaria Linux" emplekontas (opws tha eprepe eksallou) ton syllogo prin
ksekinisoun genika kai aorista oloi na kanoun seminaria.
Kamia momfi kata kanenos. Oute tis Vakalis, oute tis EEXI oute tis SuSE.
Eksallou den exw dei programma spoudwn gia na krinw sobara. Mono
problimatismous thetw.

+Αν θέλετε να δείτε και να κρίνετε μόνοι σας, ή ακόμη, να προτείνετε και
αλλαγές, θα κατέβω στην Aθήνα τις επόμενες μέρες και μπορούμε να συναντηθούμε
στην καθιερωμένη συνεστίαση του HEL.L.U.G. να τα συζητήσουμε όλα αυτά.

Pistevw (kai to pisteva prin tis eksigiseis tou Kyriakou, apo to proigoumeno
mail tou pou diabasa) oti mporei na ginei mia organwmeni kai swsti douleia
(kai
oxi, den mou ta skane gia na ta lew ayta :-)

+Ευχαριστώ για καλά σου λόγια.
+Προς τα μέλη του HEL.L.U.G.: Μην τον ακούτε τι λέει! Τα πέρνει χοντρά και σας
δουλεύει όλους! ;-)))

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr