Peri seminariwn

Xristos Athanasopoulos axrst at fkamaliada.gr
Mon Jul 10 11:59:12 EEST 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> Epi ti eykaireia prosfatou posting stin EEEA.

> To problima pou tithetai einai to eksis:
> AN ta seminaria den einai kapoiou epipedou kai den parexoun pragmatikes gnwseis
> ston kathe xristi analoga me to epipedo tou, anti na prowtheitai to Linux,
> thabetai (ayto pou fobamai diladi).

	Kala sto myalo moy eisai mesa? :-) Molis esteila sto D.S ena mail poy
rwtaw kati akrws sxetiko. Epeidh exw peira sthn ekpaideysh se H/Y kai
exoyn perasei polla ekpaideytika programmata apo ta xeria moy, mporw na
proteinw poly kalles lyseis gia to pws 8a eprepe na einai organwmeno to
olo 8ema. Omws ayto poy anarwtiemai einai an yparxei kati hdh etoimo...
? Perissotera se ligo.

Xrst.