Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Fri Jul 7 17:42:09 EEST 2000

In article <3940DF80.8F7BFCDB at hellug.gr>, papadogiannakis vagelis
<papas at hellug.gr> wrote:
<snip>

> VAGELIS PAPADOGIANNAKIS

Το θέμα είναι απλό: θέλουμε να βοηθήσουμε ή όχι; (όχι μόνο το Dilima,
αλλά και οποιονδήποτε αντίστοιχο). Προσοχή στο _ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ_ .
Οι περισσότεροι εδωμέσα μιλάνε σαν να θέλουμε να κάνουμε "εταιρική συμφωνία":
τί θα μας δώσει και αντίστοιχα να δούμε τί θα του δώσουμε.

Αν δεν συμφωνούμε να βοηθήσουμε, τότε το θέμα είναι απλό: λέμε ΟΧΙ.

Αν θέλουμε να βοηθήσουμε, το διευκρινίζουμε και απο κει και πέρα βλέπουμε.
Π.χ. το θέμα να μην πωλούνται περιοδικά στο περίπτερο, αν και δεν με βρίσκει
σύμφωνο, το θεωρώ λογικό να το συζητήσουμε και ίσως να το αρνηθούμε.
Το θέμα να έχουμε περιοδικά και αφίσες του Dilima στο περίπτερο, θα μου φαινόταν
αυτονόητο, ακόμη και αν δεν έδινε το περιοδικό λεφτά.
Αλλά δεν νομίζω ότι η βοήθειά μας θα πρέπει να γίνει στο πνεύμα της ανταλλαγής
(τί μου δίνεις, τί σου δίνω...).

Παναγιώτης.