Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Thu Jul 6 22:32:39 EEST 2000

-----Original Message-----
From: tOm_dR <tdritsas at hellug.gr>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2000 8:40 μμ
Subject: Re: Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

Snip

>nomikos den eimai alla nomizw oti mporoume na xrhsimopoiisoume parathiraki
>tou nomou...
>emeis den epinoikiazoume se kanena , aplws kanoume XORHGIA meros tou xwrou

>mas sto dilima
>to opoio me tin seira tou apo evgnwmosymh mas kanei mia dwrea....den nomizw
>oti yparxei kati paranomo se auto

Den kanoyme emis xorigia sto Dilima. O syllogos lambani xorigia apo to
dilima ke emfanizi ton xorigo toy. Etsi den ginete syni8os otan kapios mas
xorigisi kati, den anaferoyme to onoma toy? Px. An kapios xorigi mixanimata
fenete to onoma toy sta mixanimata sto periptero. Etsi to Dilima mas xorigi
xrimata gia na ta aksiopiisoyme opos nomizoyme ke emis emfanizoyme to onoma
toy sto periptero ke bazoyme ena stand gia na fenonte ta periodika toy
xorigoy. Den nomizo oti yparxi kati aploystero, giati to berdevoyme? Tora an
o ka8e enas exi kapio logo poy den to 8eli afto ine allo pragma.. H paroysia
toy dilima sto periptero 8a ine san xorigos toy syllogoy. Afta gia na min
ginonte la8i katanoisis toy ti symbeni.

K. Tsakaloglou