Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Thu Jul 6 21:01:20 EEST 2000

> Me entupwsiazei h stash olwn autwn pou einai me toso megalh
> 8ermh enantion tou Dilima. Kanoume les kai FOBOMASTE oti
> o an8rwpos 8a kataferei na petuxei.

Ti na fovh6oyme? Mas endiaferei na diadidetai to linux, kai to dilima
prosferei se ayto. Den einai kaneis enantion toy periodikoy, eidika toy
sygkekrimenoy 'h genika opoioydhpote. Mexri kai to RAM poy kapote mas
snompare twra filoksenei ar6ra paidiwn apo edw mesa.

> Ti kako ekane o an8rwpos re paidia? Eipe na bgalei lefta oxi
> eis baros mas, alla kanontas kati pou 8a mas aresei kai emas.
> An mh ti allo, 8a exoume ena periodiko sta ellhnika opou 8a
> mporoume na diabazoume gia ta pragmata pou mas endiaferoun.

Yparxei diafora metaksy toy kerdoskopikoy kai toy mh kerdoskopikoy. An
avrio kykloforoyn dyo periodika gia linux tote 6a yparxei antagwnismos
metaksy twn. Giati na mpleksoyme emeis se ena tetoio agwna?
To 6ema kat'eme einai ligo lepto. Kapoios kalws prospa6ei na vgalei
lefta apo ena antikeimeno to opoio emeis to kanoyme gia to kefi mas. Den
mporoyme na taytistoyme. Allo pragma na deikseis to magaz sto periptero
poy einai kai typika epishmo periodiko toy syllogoy kai allo kapoio poy
apo pisw toy vrisketai mia epixeirhmatikh drash. Me thn idia logikh 6a
valoyme sto periptero kai to Forthnet th HOL kai opoiondhpote kata
kairoys mas exei voh6hsei? Xanoyme thn aksiopistia mas etsi.

> An rwthsete emena, eimai YPER tou na exoume sto periptero mas
> opoiondhpote asxoleitai me to Linux. Malista, an eixame lefta,
> 8a proteina na to kanoume tsampa, alla dustuxws den exoume.

Kai gi ayto syzhtame, kai malista yparxei kai pshfoforia opote 6a vgei
telikh apofash.

> Apo auta pou blepw ton teleutaio kairo, katalabainw oti h monh periptwsh
> na sebastoume kai na sundramoume kapoion einai mono
> an exei ta lefta kai to mege8os na mhn mas xreiazetai...

Giati to les ayto? Empodizei kapoion o Hellug na grafei sto dilima 'h
apaitei na toy zhth6ei h apopsh? Dinoyme thn ais6hsh pws den sevomaste
to periodiko? An to kanoyme la6os mas.