Parousia toy Dilima sto periptero toy hellug

Evripidis evris at www.eeea.gr
Thu Jul 6 01:26:05 EEST 2000

"I.Ioannou" wrote:

> Akribws gia ayto kai egw epikrotw tin apopsi toy Michali
> Ypotithetai oti to Dilima ekane lathos me tis afises,
> kai tha ginotane sponsoras san antallagma gia tin opoia
> pareksigisi dimiourgithike.
> H protasi ayti den einai kati tetoio, mas denei san syllogo
> me mia emporiki kinisi, kai den to epikrotw (giati aytoi kai oxi
> kapoioi alloi).
> Protimw to hellug na katebei aneksartito apo epimerous kiniseis.
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>
re paidia, oso paei kai ginomaste pio paralogoi ....

gia mena to periptero tou syllogou einai epitiximeno an katafernei na
sispirosei tous (ligostous) linuxades eborous, etairies, atoma kato apo
tin skepi tou. makari se 3 xronia me tin xorigia tis step.gr, dilima,
.... na exoume ena yperperiptero orofo kai na einai oloi tous ekei, na
xairesai na pernas, kai o HELLUG na einai o sindetikos tous krikos.
nomizo (giati diavazo ta mails) pos o anthropos leei pos DEN borei na
katevei aneksartita. ara afto pou katalavaino einai pos telika DEN tha
katavei kai to vriskoume logiko. ok.
an malista den grapsoume oute sto server tou hellug.gr san sillogos ena
kati tis pos yparxei kai periodiko entypo pleon, kai kanoume ontos oti
boroume kai pernaei apo to xeri mas, nomizo pos den tha iparxei kai
dilima publications anyway se ligo kairo.
akrivos ti eipame oti kanei aftos o syllogos?