[Re: [Re: [RE: [RE: OTEnet powered by Win2K]]]]

Kyriakos K.Skafas kskafas at usa.net
Tue Jul 4 23:37:50 EEST 2000

OK. Tote pao paso...
Eyxaristo gia thn dieykrinish,
Kyriakos

Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote:
On 04-Jul-2000 Kyriakos K.Skafas wrote:
> Eksakribomena einai. Opos einai kai mh apodeixima...

Oxi den einai eksakribwmena. Prin ena xrono imoun sysadmin stin Forthnet.
(nai sta kentrika, oxi sto pop Chanion).
Pistepse me, den ypirxe (tote toulaxiston) kamia apolytws tetoia symfwnia.
To problima mou den itan pou eipwthike (an einai alitheia giati na min
eipwthei?) apla fobamai oti epeses thyma parapliroforisis kai ws pio
"gnwstis"
tou thematos eipa na to dieykrinisw.

--
Michalis Kabrianis