[Re: [RE: [RE: OTEnet powered by Win2K]]]

Kyriakos K.Skafas kskafas at usa.net
Tue Jul 4 23:22:11 EEST 2000

Eksakribomena einai. Opos einai kai mh apodeixima...
An mou xhthsoun ta resta, tha po oti den thymamai, oti ekana lathos kai poso
poly lypamai. Kai alla polla tetoia...
Alla exeis dikio prepei na tou dosoume telos aytou toy thread.

Kyriakos

Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote:
On 04-Jul-2000 Kyriakos K.Skafas wrote:
> Pantos, ksero oti h FORThnet exei. Prin apo kairo (pano apo xrono) elava
mail
> apo ena POP ths FORTHnet sta Chania pou ithele na mou kanei host ton Greek
> Mozilla (otan akomh to project afore ston Navigator/Communicator 4.x). Leo
> ston eayto mou: "Kyriako, eimaste tyxeroi mporei kai h FORTHnet na mas
> bohthisei!". Tous eipa (ston POP) an mporoun na valoun to banneraki me to
> animation sthn arxikh ths FORThnet mpas kai vroume developers (ego eixa tis
> panellhnies kai o gamhmenos o Communicator htan terasios xoris logo (merika
> [...]

Gkoux gkoux gkoux....
As min leme tetoia an den einai eksakribwmena kalytera ;-)

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr