Sygxaritiria eimaste kleftes :-(

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jul 4 17:44:19 EEST 2000

Sorry, σε αυτό ξέχασα να απαντήσω....

> Τι σχέση έχει που είσαι φορολογούμενος με το ότι το ΑΠΘ χρηγιμοποιούσε
> πειρατικό λογισμικό (έγραψες και φορολογούμενος);

Το ότι πληρώνω φόρους στο κράτος, και αυτό δίνει λεφτά στα πανεπιστήμια.
Εφόσον δίνω λεφτά έχω την απαίτηση να είναι οι δέκτες των χρημάτων νόμιμοι και
όχι να με ξεφτελίζουνε σαν Έλληνα (ναι, είμαι λίγο έως πολύ ευαίσθητος με το
θέμα). Αντίστοιχα με πειράζουν άπειρα άλλα πράγματα, τα οποία όμως δεν αναφέρω
εδώ επειδή δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βάση προτάσεων για το σύλλογο :-)

>       Αντώνης

> Antonios Kavarnos (Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr