Sygxaritiria eimaste kleftes :-(

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jul 4 17:34:42 EEST 2000

On 04-Jul-2000 Antonios A. Kavarnos wrote:
> On Tue, Jul 04, 2000 at 01:24:23PM +0300, Michalis Kabrianis wrote:

<snip>
> Δεν ξέρω αν είναι θέμα συζήτησης στο hellug.

Το θέμα όχι Αντώνη, για τις προτάσεις που έθεσα όμως δεν ξέρω πιο σωστό μέρος.
Στο Hellug έκανα τις προτάσεις :-)

> Τι σχέση έχει που είσαι φορολογούμενος με το ότι το ΑΠΘ χρηγιμοποιούσε
> πειρατικό λογισμικό (έγραψες και φορολογούμενος);
> Πιστεύεις ότι τα άλλα πανεπιστήμια δεν έχουν πειρατικό
> λογισμικό; Πιστεύεις ότι η Microsoft δεν το γνωρίζει αυτό και δεν είναι
> μέρος της στρατηγικής της να αφήνει το software να διακινείται, ώστε να
> διαδοθεί στην αγορά (και ακόμη περισσότερο στους φοιτητές και τα ακαδημαϊκά
> ιδρύματα) (ο ίδιος γράφεις ότι καταλαβαίνεις τις προθέσεις);
> Τι να κάνουμε που η Microsoft έχει πανέξυπνο marketing?

Δεν το αρνούμαι, σε καμία περίπτωση. Το τμήμα marketing της MS είναι ένα τμήμα
που ευχαρίστως του βγάζω το καπέλο για την αποτελεσματικότητά του.
Και αυτό ακριβώς προτείνω. Να τους αντιγράψουμε :-)

> Από τα ευρωπαϊκά προγράμματα, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ χρήματα που διατίθενται για
> αγορά "εκπαιδευτικού υλικού και τεχνογνωσίας". Σε αυτά εμπίπτουν βιβλία και
> λογισμικό. Προκειμένου τα χρήματα να μην απορροφηθούν, αγοράζονται βιβλία
> και λογισμικό, γιατί όχι και το λογισμικό της Microsoft; Δεν είναι
> απαραίτητο ότι λείπουν κονδύλια λοιπόν, αλλά το πού και με ποιες δεσμεύσεις
> διατίθενται.
>
> Και το ΕΜΠ είχε σκοπό παλαιότερα να κάνει μια τέτοιου είδους συνδιαλλαγή,
> αλλά δεν ευδοκίμησε τελικά, δεν ξέρω για ποιο λόγο.

Ας ευδοκιμήσει με μας. Πραγματικά είναι πιο αποδοτικά τα Windows για ένα
πανεπιστήμιο από ότι το Linux? Εγώ σαν πρώην (ναι, πολύ πρώην) εργαζόμενος
Πανεπιστημίου (που ζήτημα να είχε 1 άδεια ανά 10 μηχανήματα full από software)
το βλέπω και οικονομικά, και διαχειριστικά, και εκπαιδευτικά.

>       Αντώνης
>
> --

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr