Thriambos :-)

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Mon Jun 26 20:31:06 EEST 2000

In article <XFMail.20000626125221.kabrianis at hellug.gr>,
	kabrianis at hellug.gr (Michalis Kabrianis) writes:
> Eidate to www.gsis.gov.gr?
> Na sas enimerwsw. Einai to ilektroniko site tou Taxis. Apo ekei mporeite na
> deite (metaksy allwn) tin ekkatharisi tis forologikis sas dilwsis.
>
> To site exei ta eksis kala stoixeia:
>
> a) character-set iso-8859-7
> b) O/S Suse Linux (mod_perl, fastcgi, dav, php)
> c) ta keimena einai .doc KAI .rtf

Gia to www.gsis.gov.gr nai, alla  oxi gia to taxis:

% nmap -O www.taxisnet.gr

Starting nmap V. 2.3BETA6 by Fyodor (fyodor at dhp.com, www.insecure.org/nmap/)
Interesting ports on www.taxisnet.gr (212.205.102.50):
(Not showing ports in state: filtered)
Port    State       Protocol  Service
25      open        tcp       smtp
80      open        tcp       http
443     open        tcp       https

TCP Sequence Prediction: Class=trivial time dependency
                         Difficulty=4 (Trivial joke)
Remote operating system guess: Windows NT4 / Win95 / Win98

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 470 seconds

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: