Xorhgoi gia kena CD gia Infosystem

Panayotis Katsaloulis teras at Daidalos.teras.gr
Wed Jun 21 11:07:02 EEST 2000

In article <002501bfdad6$b1e40330$0101a8c0 at george>,
	step at otenet.gr (George Papamichelakis) writes:
> Gia posa CD sizitate dhladi ?

The more the better.
H basikh idea einai oti mia poy *panta* menoyme xwris <<original>> CD,
otan teleiwsoyn ayta na exoyme na dinoyme estw home-brew.
Mia poy ws melh hdh exoym epibaryn9ei me extra lefta, na mhn epibaryn9oume
kai me CD.

Bebaia h idia idea leei na mhn einai _panta_ ena katasthma poy mas boh9aei,
alla oso polla katasthmata toso kalytera.

Ta ypoloipa file Yorgo se proswpiko, na mh zalizoyme th lista.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: