Texnikh erwtish

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Fri Jun 16 18:41:25 EEST 2000

In article <NBBBKBMKGFHDEGNBIOFEIEPMCFAA.socrates at creative.gr>,
	socrates at ns.creative.gr (Socrates T. Kolokithas) writes:
> Gia sas,
>
> me shnxorite pou diakopto th shzhtish, gia to periodiko kai ta upolipa, alla
> yparxei kai kapia
> texnikhs fhsews erwtish.
> To thema einai omos oti den xerw an se auth th lista perane kai texnikhs
> fhseos erwthseis mias kai
> mia ebdomada kai kati pou eimai twra melos ths, blepw mono shzhthsh gia
> kapio periodiko pou den katalaba kai ti ginetai gia na pw thn alithia mias
> kai exasa thn arxh ths koubentas.
> An telika mporoume se auth th lista na kanoume post kai kapies erwthseis
> texnikhs fhseos as mou to pei kapoios gia na epaneltho me thn erwtish.
>
> Euxaristo polh kai shgnomh an to e-mail auto theorithei asxeto.

Ayth h lista einai mono gia 9emata pyo aforoyn ton syllogo (HELLUG)
Gia perissoteres plhrofories www.hellug.gr

An 9es texnikhs fysews erwthseis, prepei na apey0yn9eis sthn linux-greek-users.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine