Peri Dilima

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Fri Jun 16 07:25:23 EEST 2000

-----Original Message-----
From: Costas Barakitis <bcostas at gamesoverdose.com>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2000 8:31 μμ
Subject: Re: Peri Dilima

>Den ekana kamia nyksh peri armodiothtwn, ase poy proswpika moy einai
>entelws adiaforo poso kalos eisai sto rolo soy, ara ayta poy les einai
>ektos topoy kai xronoy. Soy perase apo to myalo oti den hksera oti eisai
>proedros? Nai kserw mega sfalma, kremaste me sto katarti kai mastigwste
>me.
>
>Oson afora ta peri ef6ynwn, koita epeidh eimai melos prin apo esena,
>krata ta kyrhgmata kai toys hrwismoys gia alloys.

Ego den ipa oti ime iroas apla periegrapsa tin pragmatikotita oti o proedros
telika ine ekinos poy prepi na treksi gia ta diafora 8emata toy syllogoy.

>Magkia soy poy eisai

Oi magkes den yparxoyn pia toys pathse to treno....

>proedros, kala kaneis kai milas mono esy gia 6emata poy krineis oti se
>aforoyn, alla diathrw to dikaiwma na lew thn apopsh moy eite soy aresei
>eite oxi.

O ka8e enas exi dikeoma na pi tin apopsi toy ke fysika ego den e8esa 8ema na
mhn thn pis. Apla sto post moy i8ela na toniso oti armodio gia tis sxesis
toy syllogoy me ta mi meli kai oloys toys foris, eteries ke dikastiria ine
to DS.
Etsi  pistevo oti o Pavlos ekane kala poy den estile mail stin lista ke
synenoi8ike me to DS. Afto, tipota parapano.

>Kai an ayto se eknevrizei kai gi ayto moy ypen6imizeis thn
>idiothta soy mallon exeis parekshghsei to rolo soy.

Distixos exo dyo idiotites, I mia ine to oti ime to atomo poy onomazete K.
Tsakaloglou ke I allh ine oti ime Proedros toy Hellug. Etsi ime ypoxromenos
na anaferome gia to pote milao san K. Tsakaloglou ke gia to pote milao san
Proedros toy Hellug. An afto eklabmanete san ypen8ymisi toy typoy oti "Ego
kano koymanto edo" ine la8os antilipsi.

Ta leme,

K.Tsakaloglou
tsakf at hellug.gr