Peri Dilima

Fotis Georgatos gef at chello.nl
Thu Jun 15 03:01:08 EEST 2000

Χαιρετώ τις πάσι,

Michalis Kabrianis wrote:
> β) Όλες οι άλλες εμπορικές προσπάθειες, άσχετα με το από ποιον, για ποιον λόγο
> κλπ γίνονται, πρέπει να αντιμετωπίζονται από το σύλλογο αντικειμενικά και
> ισότιμα, πάντα προς το καλό του Linux που είναι και ο σκοπός του συλλόγου.

Που ας μου επιτραπεί να συνοψίσω στο:
ο σύλλογος Hellug υποστηρίζει την προσπάθεια του Dilima.

> γ) Όταν κάποιος χρησιμοποιεί το όνομα και την (όποια) φήμη του συλλόγου για να
> προωθήσει την δική του εμπορική παρουσία, θα πρέπει να φροντίζει να έχει ο
> σύλλογος και τα ίδια οφέλη. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο σύλλογος δεν έχει
[...]

Δεν είναι απαραίτητο τα άμμεσα οφέλη να είναι ίδια (πχ να μοιράσουμε τα κέρδη),
εάν οι σκοποί του συλλόγου με κάποιο τρόπο εξυπηρετούνται; το ΔΣ το ορίζει αυτό.

Είναι ανάγκη όμως το HELLUG να είναι ενημερωμένο, για την χρήση του ονόματος του:
"Can I use 'HELLUG' name ...? DS: Oh, yes, for this purpose it's our pleasure".
Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά για να αποφεύγονται τα:

> Εμένα μου είπε μία ξαδέρφη μου "είδα στο πανεπιστήμιο μου αφίσες του hellug"
> και εγώ είπα δεν το ξέρω, και όταν τις είδαμε μαζί κάπου αλλού μου είπε "να,
> αυτές λέω, με το νέο του περιοδικό". (γκουχ γκουχ).
> Πριν 5-6 μέρες ήρθε ένα mail, "ρε παιδιά ήρθε το hellug στα Χανιά".

... και αφήνουμε εικόνα ανοργάνωτων, που δεν είμαστε.
Μην φτάσουμε να βγάλουμε και πατέντα το όνομα! HELLUG is a registered trademark...

Τέλος πάντων, λάθη συμβαίνουν και δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο για το μέλλον
αυτό το οποίο πλέον όλες οι πλευρές συμφωνούν ότι μπορούσε να γίνει και καλύτερα.

Καλή τύχη στο νέο περιοδικό,
Φώτης Γεωργάτος

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis