Περί εργασιών (was Re: About dilima (Was: Re: Hellug-Chania))

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Jun 14 17:00:50 EEST 2000

Βασίλης Γιαννακόπουλος wrote:

> Βλέπουμε οτι οταν οι άνθρωποι δουλεύουν μόνοι
> τους δεν καταφέρνουν τίποτα. Για αυτό θα πρέπει να συνεργαστούν όλοι

Αγαπητέ Βασίλη, έχεις πραγματικά μπερδευτεί:

Διάλογος χωρίς μονόλογο, δεν γίνεται. (το φέρνω στο επίπεδο της
συνεργασίας. Για συνεργασία, απαιτείται ατομική προσπάθεια. Πρέπει να
δουλέψω ΕΓΩ, ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ για να βγεί ένα τελικό "πράγμα")

Αν λοιπόν, αποφασίσουν μερικά άτομα π.χ. να μεταφράσουν κάτι, δεν νομίζω
πως θα συγκεντρωθούν σε μιά αίθουσα να μεταφράσουν: Ο καθένας θα πάρει
το κομμάτι του και θα κάτσει με την ησυχία του ΜΟΝΟΣ του να το
μεταφράσει. Στο τέλος, αυτό που θα προκύψει θα είναι ομαδικό. ΟΜΩΣ ο
κάθε ένας εργάστηκε μόνος του.

Ένα περιοδικό για π.χ. ΚΥΝΗΓΙ προφανώς είναι μιά ομαδική δουλειά.
ΑΛΟΙΜΟΝΟ
όμως, ο κάθε αρθογράφος γράφει το κομμάτι ΤΟΥ ....... Δεν γίνεται αλλιώς

>Γιατί να μην
>κάνουμε κάτι αντοίστιχο και ακόμα καλύτερο;Σαν συνεργασία πάντα

Αν λοιπόν έχεις να προτείνεις κάτι, κάποιο καινούριο project, πρότεινέ
το και ζήτα και εθελοντές. Αν δεν έχεις να προτείνεις, αλλά θέλεις να
συμμετάσχεις και να βοηθήσεις, τότε διάλεξε ΕΝΑ από τα τόοοοοσα projects
που υπάρχουν και δεν έχουν τελειώσει.

Και όταν λέμε ο καθένας δουλεύει μόνος του, εννοούμε πως εγώ είμαι εδώ
στην Πάτρα, ο Παναγιώτης όμως είναι στην Αγγλία, ο Μάνος είναι δεν ξέρω
και γώ πού, ο καθένας γράφει το "μερίδιό" του, αλλά στο τέλος μπαίνει
όλο μαζί και το αποτέλεσμα ποιό είναι ??? To FAQ !! (παράδειγμα φέρνω)
Είναι ομαδικό !!! Όλοι εργάστηκαν μόνοι τους, όμως.

Μην με βάλεις και γράψω μερικές σελίδες με τα ομαδικά projects. 2
ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ παραδείγματα είναι το πρόσφατο Mozilla Greekalization και
γενικά οι μεταφράσεις. Ε, ΕΝΑ άτομο ΕΝΑ How-To θα μεταφράσει και θα το
βάλει δίπλα στα άλλα που έχουν μεταφράσει οι συν-linuxάδες.

Αυτό σημαίνει ομαδική - ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Έλα, μην το χαλάς τώρα με "τις διακοπές" "τη διάλυση της Μ$" και το "πάω
για μεσημεριανό καλή όρεξη" ..... Το φέρνεις σε άλλο επίπεδο και δεν
είναι και τόσο ωραίο, δεν συμφωνείς ???
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |