About dilima (Was: Re: Hellug-Chania)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Jun 14 12:55:22 EEST 2000

On 14-Jun-2000 Βασίλης Γιαννακόπουλος wrote:
> Λοιπόν θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. ο "τύπος" αυτός δεν είναι
> μεν στην HELUG αλλά νομίζω είναι κάτι παραπάνω απο μέλος.Διότι είναι
> ένας απο τους λίγους που ασχολούνται.Τόσο καιρό δεν ήθελα να μηλίσω,
> όμως επ΄ιδή είναι φίλος μου και ξεσκιζεται στην δουλειά ΜΟΝΟΣ του θα
> πρέπει να μηλίσουμε λίγο για αυτόν.Όμως επειδή σιγά ποιος θα κάτσει να
> διαβάσει αυτά που θα γράψω δείτε http://dilima.eeea.gr και μετά
> κρίνετε.

Ρε Βασίλη, συγνώμμη, αλλά βλέποντας τα archives της λίστας, δεν βλέπω τις
τελευταίες μέρες κάτι που να εξηγεί αυτό που λες.
Π.χ. αυτό που λες "τόσο καιρό δεν ήθελα να μιλήσω" δεν το κατάλαβα. Δηλαδή τι
έγινε τόσο καιρό σχετικά με το dilima για το οποίο κάτι ήθελες να πεις αλλά δεν
το έκανες;

Σχετικά δε με το "είναι ένας από τους λίγους που ασχολούνται" πραγματικά θα
ήθελα να μου το εξηγήσεις αν μπορείς, όπως και το "ξεσκίζεται στη δουλειά ΜΟΝΟΣ
του", γιατί εγώ απ' όσο ξέρω, όσοι δουλεύουν μόνοι τους δουλεύουν.
(εξαίρεση εγώ που έχω τρεις σκλάβους από κάτω μου και μου κάνουν τις δουλειές,
αλλά πάλι, μόνος μου τους μαστιγώνω :-)

Και αυτό το "δείτε http://dilima.eeea.gr και μετά κρίνετε" πάλι δεν το
καταλαβαίνω. Έκρινε κανένας κανέναν;

> <BillG at hellug.gr.....Σεπόλια...........................<
> <Hellas..............Μαθητής Αρσακείου Σχολ.....<

Ευχαριστώ για τις εξηγήσεις προκαταβολικά.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://homepages.pathfinder.gr/mkab