Hellug-Chania

Voula Sanida voulariba at eeea.gr
Thu Jun 15 02:48:48 EEST 2000

> Λοιπόν θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. ο "τύπος" αυτός δεν είναι
> μεν στην HELUG αλλά νομίζω είναι κάτι παραπάνω απο μέλος.Διότι είναι
> ένας απο τους λίγους που ασχολούνται.

Δεν σε καταλαβαίνω Βασίλη. Μια και ημουν στο συλλογο ιδρυτικό μελος
και επί 3 χρονια στο ΔΣ δε θυμαμαι να έχουμε λαβει καποια βοηθεια
από το Dilima (συνδρομή, δωρεα, προσωπικη ενασχόληση και βοηθεια
σε θεματα του συλλόγου ή γενικοτερα για το Linux χωρίς να υπάρχει
κανενα προσωπικο οφελος). Υπάρχουν επαγγελματιες που βγαζουν
λεφτά απο το Linux στο σύλλογο και έχουν βοηθήσει και με το παραπάνω
με δωρεεές.

Θα έλεγα πως το HELLUG βοηθάει έμμεσα το dilima
με το να φαινεται στις αφισες του DILIMa "με τη συνεργασία μελων του
HELLUG".
Φυσικα δεν είναι ψέμα αυτο, γράφουν(με) στο dilima μέλη του HELLUG αλλα
το να αναφέρεται το όνομα του HELLUG στις αφίσες είναι εμμεση διαφημιση
και δημιουργεί κακό προηγουμενο. Τοτε να βγει και η sysware, forthnet,
attiko metro
και οποια αλλη εταιρεια ειχε εργαζόμενο μέλος του HELLUG και να πει ότι
στη νέα μας προσπαθεια για τη Χ δουλειά συμβαλλει και το  HELLUG.

> όμως επ΄ιδή είναι φίλος μου και ξεσκιζεται στην δουλειά ΜΟΝΟΣ του θα
Δεν αμφιβαλλω, όπως και όλοι μας που δουλεύουμε για να βγάλουμε το
ψωμί μας. Η διαφορά είναι οτι το dilima ειναι επιχειρηση και αν καποιος
δουλευει όλη μερα είναι για προσωπικο του κέρδος. Το HELLUG είναι
ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ και ΔΙΝΟΥΜΕ χρονο, χρημα κλπ.

> κρίνετε.Όσο για το υποκατάστημα δεν πρέπει να δημιουργηθεί αλλά να
> δημιουργηθεί ο σύλλογος Krellug κάτι ανοίστιχο με τους συλλόγους linux
> σε όλη την Ελλάδα.κάνατε θέμα ένα πραγμα λες και δεν υπάρχουν ποιο
> συμαντικά. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!!!!!!!

Εσύ να σοβαρευτεις που απασχολείς τη λίστα του HELLUG και τρως το
χρόνο μας με το που θα πας διακοπες. Αν σε ενοχλούν οι άσχετες και
βαρετές συζητήσεις τότε μην κάνεις και εσυ.

--
Voula Sanida
http://www.eeea.gr