Another one... + Κρήτη

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Jun 13 12:09:11 EEST 2000

DJ Art wrote:

> Πάντως το πήγες πολύ μακριά το θέμα. Το α) είναι "θεωρητικά" καλό.
> Πρακτικά όμως, δεν πραγματοποιείται.

Μην είσαι απαισιόδοξος DJ Art, μην είσαι απαισιόδοξος... :-) Έχει κανένας να
προτείνει συγκεκριμένα ονόματα μήπως; Θα μπορούσαμε να γράψουμε ένα κείμενο που
να αναλύει αυτές τις θέσεις και μετά να ζητήσουμε συνάντηση σαν Hellug. Αφού
εξηγήσουμε και προφορικά το θέμα, τους δίνουμε και το κείμενο. Πιστεύω ότι και
μόνο από περιέργεια κάποιοι βουλευτές θα δεχτούν να μας συναντήσουν. Ίσως
μάλιστα θα έπρεπε να προσπαθήσουμε να βρούμε τον Κακλαμάνη (ως πρόεδρο βουλής).
Αν έχω καταλάβει καλά, θα ενδιαφερθεί αν του το θέσουμε και σαν οργανωτικό θέμα
(πχ standards εγγράφων κλπ).

Τώρα θα μου πείτε, ωραία τα λόγια, αλλά γιατί δεν στρώνεσαι να γράψεις το
κείμενο. Γιατί την Πέμπτη την κάνω για Κρήτη! :-) Θα είμαι Ηράκλειο
Παρασκευή-Δευτέρα, αν ακούει κανένας Linuxάς από εκεί ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=