Peri copyrant klp (kai ligo GPL)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Jun 10 11:59:52 EEST 2000

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> To programma tha itan GPL alla oxi to protokolo. To protokolo ef'oson exei
> parei ton dromo gia na ginei internet standard mporei opoiosdipote na
> to xrisimopoiisei opws thelei.

Oxi omos na to allaksei kai na krypsei tis allages, etsi den einai ? Kai meta
na kanei mhnyseis otan kapoios to vgalei sth fora...

Genika pantos (lamvanontas yp opshn kai thn apanthsh toy Michali) nomizo oti
xreiazetai ligo psaksimo to thema kai apo nomikhs apopseos. Na kseroume
toulaxiston ti ginetai. Alloste, an tithetai thema elleipshs dikaiosynhs se
kapoion nomo, o nomos mporei na allaksei. An kai nomizo oti oi ellhnikoi nomoi
einai se poly kalyterh katastash apo tous amerikanikous se ayto to thema.
Pistevo oti polles EULA einai en merei akyres me vash tous ellhnikous nomous
kai sigoura einai aytes pou vasizontai ston UCITA, o opoios isxyei mono sthn
Amerikh. Mhpos tha eprepe na to koitaksoume protou vrethoume me kana ellhniko
UCITA sthn plath ?

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=