Peri copyrant klp (kai ligo GPL)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Jun 9 16:34:43 EEST 2000

On Fri, Jun 09, 2000 at 03:51:31PM +0300, Mavrelos, Antonios wrote:

> 	Ναι και όχι. Ο Πίτσος όταν σου πουλάει ένα ψυγείο, δεν σου δείνει
> άδεια χρήσης. Το ψυγείο είναι δικό σου. Πουθενά μέσα στο βιβλιαράκι που το
> συνοδεύει δε λέει: "Απαγορεύεται η πώληση του ψυγείου σε άλλον εκτός από τον
> πρώτο αγοραστή". Ρίξε μια ματιά στην Αδεια Χρήσης των προιόντων της Μ$. Ούτε
> να κάνεις benchmarks δε μπορείς. Συγκρίνεις, windows, Linux και αποφασίζεις
Mporeis na protimiseis alla proionta me alles adeies xrisis.

> 		Γενικά εμένα δε μου αρέσει αυτό η άδεια χρήσης. Κάποτε το
> software ήταν FREE, μετά βγήκε κάποιος και είπε να βγάλει λεφτά από αυτό.
Kapote to software den itan prosito se kanenan para sta panepistimia kai stis
biomixanies. Simera yparxei kai free software.

> Δηλαδή αυτός που έχει φτιάξει ένα high-end σύστημα ήχου, θα πρέπει σε λίγο
> να ζητάει δικιαώματα κάθε φορά που μπαίνει το δισκάκι στο tray ή παίζει ο
> ενισχυτής? Μήπως ο επιπλοποιός που σου έφτιαξε το επιπλάκι που έχεις βάλει
Oxi... Ekei yparxei perissotero i ennoia tis patentas. Ftiaxnw kati, to
patentarw kai gia na to xrisimopoiisei kapoios sto mixanima tou me plirwnei.
H ennoia tis patentas den isxyei panta gia software.

> 	Εσύ πιστεύεις ότι η πειρατεία είναι ένα θέμα που δεν έχουν καμία
> συμμετοχή οι εταιρείες? Εγώ ξέρω ότι το μερίδιο αγοράς της M$ είναι μεγάλο
> ΚΑΙ γιατί δεν κλείδωνε τα προγράμματα της. Μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο
> μας, η πειρατεία ΒΟΗΘΑΕΙ τις εταιρείες (εγκατεστημένη βάση).
Pragmati. Alla den ftaine mono oi etairies gi'auto. Ftaine kai osoi tin
ypothalptoun otan EXOUN enalaktikes lyseis.

> χέρια σου. Μου θυμίζει αγορά σπιτιού που ουσιαστικά μια ζωή θα είναι
> προσημειωμένο. Προγραμματιστής είμαι και εγώ που ζω σε μια καταναλωτική
> κοινωνία. Δε μου αρέσει όμως να κρατάω τον άλλο από τα .... μόνο και μόνο
> επειδή χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μου και θέλω να βγάλω λεφτά.
Mporeis na kaneis oti theleis. Egw pantws den goustarw na mou kratan ta ...
opote den tha agoraza apo esena :)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr