Copyrant

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Jun 9 12:35:13 EEST 2000

Από τις πιο σωστές κουβέντες που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό.
Εδικά τώρα με τον UCITA. Ενημερωτικά πάντως η ιδέα είναι ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Και δίσκολα θα το καταλάβει ο κόσμος. Εδώ σε συζήτηση μου με
άτομο της πληροφορικής του φάνηκαν απολύτως λογικά τα νέα τερτίπια των
εταιρειών. Η γνώμη του μάλιστα είναι ότι το software είναι σαν τα
τραγούδια........ Οταν σου πουλάνε το δισκάκι, δε σου πουλάνε το τραγούδι
αλλά την άδεια (και το μέσον) να το ακούσεις. Και αυτή η άδεια είναι πολύ
περιοριστική. Οταν αγοράζεις το τραγούδι,(CD τέλος πάντων) αυτό συνεχίζει να
ανήκει στον δημιουργό του παρόλο το 6χίλιαρο που έσκασες. Γενικά χρειάζεται
πολύ κόπος για να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ.
Καταντήσαμε να κοιτάμε το συμφέρον με μεγαλοεταιρειών και όχι το δικό μας.