Quake 3 Server

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Jun 8 01:16:40 EEST 2000

ΟΚ, όλα είναι εντάξει πλέον. Αγοράστηκε (Γιάννη θα σου φέρω την απόδειξη
μόλις έρθω στην Αθήνα :)

Επίσης, στον σύλλογο ανήκει και ένα SuSE 6.3 Evaluation Version που πρός
μεγάλη μου έκπληξη βρήκα μέσα στο πακέτο του Quake3. Έκπληξη διότι το
κουτί δεν εγραφε τίποτα σχετικό για αυτό. Δεν το περίμενα και
αναρωτιέμαι και αν τα υπόλοιπα παιχνίδια της Loki το περιέχουν.

Ο server τρέχει στην 195.74.226.56 ενώ σύντομα θα είναι quake3.linux.gr
(ή τέλος πάντων igloo.linux.gr).

Πέρα από όλα τα άλλα ο σύλλογος πλέον έμπρακτα έδειξε την υποστήριξή του
σε τέτοιες προσπάθειες, υποστήριξη πρός εταιρείες όπως η Loki που
προσπαθούν να φέρουν το Linux πιό κοντά στα μεγάλα-επώνυμα παιχνίδια.
Να εκφράσω και προσωπική γνώμη, πώς αν υποστηριχθούν τέτοιες προσπάθειες
και υπάρξει ζήτηση στα προϊόντα, οι τιμές τους θα ελλατωθούν (νόμοι
εμπορίου, perhaps ??? :-)

------
DJ Art wrote:

>(αυτό της Loki που έχει 17.000 δρχ) και

Διόρθωση ... Τελικά είχε 19.000 δρχ :-) (οκ, τα έβαλα εγώ)

και ο Ζαχαρίας :-)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |