[Pame infosystem?]

Βασίλης Γιαννακόπουλος BillG at hellug.gr
Sat Jun 3 20:47:24 EEST 2000

Κοίτα, έχω ένα αρνητικό.Μου αρέσει να βοηθάω τον κόσμο σε βαθμό αηδίας.Θεωρώ
επίσης οτι όταν ανήκεις σε ένα σύνολο κοινωνικό,μία ομάδα ένα σύλλογο θα
πρέπει ΟΛΟΙ να βοηθούν όλους(ειδικά αυτούς που βρίσκονται σε αυτό το
σύνολο)και να δρούν σαν ΕΝΑΣ άνθρωπος με ΜΙΑ πρωσοπικότητα και να μην κάνει
ο καθένας του κεφαλιού του(ο|^|ο).Όλοι πρέπει να συνησφέρουν.