Peri eleftherias (logoy) & Peri taktikis Syllogou (Was

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Fri May 19 10:47:22 EEST 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> To oti egw ki esy (kai polloi alloi) ta thewroume aytonoita einai gnwsto.
> Apo ta teleytaia omws mails sti lista fainetai oti den einai gia olous aytonoita
> Etsi apla thewrw oti prepei na ksekatharisw tin thesi mou apo tin arxi :-)

Μωρε δίκιο έχεις (και συμφωνώ αν και δεν ειναι του παρόντος) αλλα ο Ιωάννης
(με την ευκαιρία το Κωνσταντίνος που κολλάει???) λέει οτι μάλλον το έκανες
(το ξεκαθάρισμα) λίγο (μια σταλιά) πιο βίαια απο όσο ίσως έπρεπε. Ξέρω οτι
είμαστε καιρό (πολύ καιρό) χρήστες μηνυμάτων-λιστών-chat αλλα οι "νέοι"
μπορούν εύκολα να παρεξηγηθούν και να παρεξηγήσουν καθότι δεν μεταφέρουμε
ύφος προσώπου και ένταση φωνής... (ακόμα!)

ΥΓ. Οσο ξανακοιτάω το μήνυμα σου, τόσο λιγότερο βιαιο μου φαίνεται... τέλος πάντων..

--
Φιλικά (πολύ)

Απόστολος Σιώτος
asts at grmedia.gr