Πρόβλημα Ψηφοφόρων (?)

DJ Art djart at freemail.gr
Thu May 18 00:22:31 EEST 2000

Kostas Koniaris wrote:

> Pragmati, i symmetohi mou stis ekloges prosthese kai kapoia -esto >ligi- agonia se aytes.

Τέλος πάντων, δεν εννοούσα αυτό. (έλα, πάντα βάζεις τον εαυτό σου στην
μειονεκτική θέση !! :)

>paratiro kapoia stasimotita stis drastiriotites

(?)

>kapoia genikoteri politiki tou syllogou me vasi tin opoia tha >ginontai ta projects mesa se sygkekrimeno hroniko diastima

όχι, εδώ διαφωνώ. (και μάλιστα, αν το θές, δεν διαφωνώ. Δεν το συζητάω
κάν !! :-))

>tin lista diathesimotitas melon opou o kathenas na mporei na vrei >"synergati" se kapoio project (kalo gia na ensomatothi se kapoia >epomeni ekdosi tou Lugistics),

>Peite mou aplos pos kai pote.

Καλέ !!! :) Εθελοντές είναι όλοι !!!! :)

OK, wait a bit ..... (είπες, είσαι και καινούριο μέλος :)
Λοιπόν: ...... welcome ......

Ο σύλλογος αυτή τη στιγμή αποτελείται από περίπου 100 άτομα (99
νομίζω). Είναι καθαρά μη κερδοσκοπικός. Τα μέλη καταβάλουν μιά συμβολική
ετήσια συνδρομή των 2.000 δρχ για τις ανάγκες του συλλόγου, κυρίως για
συντήρηση των μηχανημάτων, για τις κατά καιρούς εκτυπώσεις ενημερωτικών
φυλλαδίων, για τις διάφορες εκθέσεις/install-fests/εκδηλώσεις γενικότερα
που γίνονται κλπ. Έσοδα στο σύλλογο για τους ίδιους πάντα σκοπούς
υπάρχουν από τυχόν δωρεές μελών και τυχόν ευγενικές χορηγίες διάφορων
εταιριών (π.χ. σύνδεση με Internet, δωρεά μηχανημάτων κλπ ..)
        Ανάμεσα στις πολλές δυνατότητες που σας προσφέρει ο σύλλογος
είναι η
άμεση επικοινωνία και γνωριμία με τα υπόλοιπα μέλη του συλλόγου (μέσω
e-mail, αλλά και προσωπικά στις συναντήσεις που γίνονται μηνιαία), η
χαρά της δημιουργικότητας και της προσφοράς σε ένα σύνολο μέσω της
συνεργασίας με τα υπόλοιπα μέλη για την επίτευξη κάποιων projects (της
αρεσκείας σας).
        Γενικότερα, ο σύλλογος δεν είναι κάποια εταιρία ή κάποιος
οργανισμός
παροχών στα μέλη του. Τα μέλη είναι αυτά που απαρτίζουν το σύλλογο και η
δουλειά και βοήθεια που προσφέρουν τα μέλη είναι και η όλη εικόνα του
συλλόγου. Οποιοδήποτε έργο του συλλόγου είναι αποτέλεσμα των ιδεών, των
πρωτοβουλιών και της συνεννόησης των μελών του Hellug.
        Οι στόχοι που έχει θέσει ο σύλλογος είναι η συνένωση των ατόμων
που
ενδιαφέρονται για το Linux, η μεταξύ τους γνωριμία και επικοινωνία προς
σύσφιξη των δεσμών τους καθώς επίσης και η προσπάθεια προώθησης του
λειτουργικού αυτού.
        Θέληση του συλλόγου είναι να γεφυρώσει προβλήματα απόστασης που
πιθανά
αποθαρρύνουν κάποιους χρήστες να συμμετάσχουν ενεργά σε τέτοιες
προσπάθειες για αυτό και οι ομάδες εργασίας θα βασίζονται (όπως και
παντού άλλωστε) αρκετά και στην ηλεκτρονική επικοινωνία. Ενθαρρύνει
φυσικά την σύσταση οποιασδήποτε τοπικής ένωσης, επίσημης ή μη, χρηστών
Linux, ή φιλικών προσπαθειών, μια που έτσι προάγονται ακόμα καλύτερα οι
στόχοι μας και θα συνεργαστεί με οποιονδήποτε προς την αναβάθμιση της
Linux πραγματικότητας στην Ελλάδα. Δεν είναι επίσης αποτρεπτικό το
γεγονός κάποιος χρήστης να ανήκει σε παραπάνω από έναν συλλόγους
(εσωτερικού ή εξωτερικού, παρόμοιου ή μη ενδιαφέροντος).
        Τρόποι επίτευξης τέτοιων στόχων θα είναι συγκεντρώσεις,
δημιουργία
λιστών υποστήριξης / επίλυσης προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι χρήστες,
εξελληνισμού FAQs, HOWTOs, τεχνικών άρθρων γενικού ενδιαφέροντος,
δημιουργία πακέτου υποστήριξης ελληνικής γλώσσας, ενσωμάτωση της
ελληνικής γλώσσας στους X Servers, υποστήριξη αρχαίων ελληνικών unicode,
ανάπτυξη προγραμμάτων, παρουσία σε ελληνικές (και μη) εκθέσεις,
ενημερωτικό υλικο, επιδείξεις, IRC online help για LINUX, έκδοση
ελληνικού distribution κάποιου/κάποιων διαδεδομένων distributions (π.χ.
RedHat, SuSe), ενημέρωση κοινού μέσω άρθρων σε περιοδικά, εφημερίδες
κλπ, δημιουργία ενός κεντρικού Linux site, συνεργασία με αντίστοιχους
συλλόγους LUGs του εξωτερικού και εσωτερικού, εγκαταστάσεις Linux σε
σχολεία, διάχυση τεχνογνωσίας μεταξύ των  χρηστών και οτιδήποτε άλλο
προκύψει στη διαδρομή.
        Ο σύλλογος βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην διάθεση του
προσωπικού
χρόνου των εθελοντών μελών του για συμμετοχή στις διάφορες ομάδες
εργασίας που θα δημιουργηθούν για να παρακολουθούνται οι παραπάνω
προσπάθειες.

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |