Πρόβλημα Ψηφοφόρων ( ?)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon May 15 12:54:00 EEST 2000

(xexe, δεν με έχετε συνηθίσει έτσι, να περιμένω να περάσει καιρός και
μετά να κάνω reply)

Νομίζω πως το πρόβλημα δεν υπάρχει στους ψηφοφόρους, αλλά προέρχεται από
τους υποψήφιους. Δηλαδή, εξ' αρχής δεν περίμενα να ψηφίσουν πάνω από 45
άτομα, μόνο και μόνο επειδή οι υποψήφιοι ήταν λίγοι. Αυτό το
διαπιστώσαμε νομίζω για 2η φορά.

Φανταστείτε λοιπόν να ήταν οι υποψήφιοι ακόμα λογότεροι, δηλαδή 5 !!!
Πόσοι θα ψήφιζαν ?? (ρητορική ερώτηση, απαντάω μόνος μου :) ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ
ΘΑ ΨΗΦΙΖΕ.

was Subject: ekloges D.S.
Kostas Koniaris had written:

>Nai, nai ksero! Poios eimai arage! Eimai agnostos gia sas. Alla nai, >loipon vaso ypopsifiotita! Ti na
>kanoume! Itan afthormiti apofasi! Kai o theos voithos!

Σου απαντάω λοιπόν, καθυστερημένα. (όχι τίποτα άλλο, αλλά εκείνες τις
μέρες όλοι ανησυχούσαν που δεν μιλούσα. Ο Πάνος .... ρώταγε μήπως έπαθα
τίποτα !!! :-D )

>Elpizo na min ekana vlakia!

Σαφέστατα και όχι. Δεν ήθελα να στο πώ τότε για να διαπιστωθεί για ακόμα
μία φορά ότι έγινε (δηλ. εννοώ για να διαπιστωθεί εκ των υστέρων,
ενώ αν τα έλεγα όλα αυτά τότε, είναι σαν ερχόμουνα και να αποκάλυπτα "το
τέλος της ταινίας" που επρόκειτο να βλέπατε :-D)

>To oti itan afthormiti apofasi i ypopsifiotita mou, den simainei oti >vazo (ypopsifiotita) gia plaka.

Νομίζω πάντως, πως δεν υπήρχε περίπτωση να τεθεί ποτέ τέτοιο θέμα (δηλ.
το "για πλάκα")

>Pistevo oti eho kales idees, eimai mesa sto pneyma kai tous stohous >tis hellug kai oreksi gia douleia (...kai akreto,
>pros to paron, elefthero hrono). "The choice is yours".

Δεν χρειάζεται να το πώ, αλλά θα το πώ: Δεν έχει σημασία αν τελικά
βγήκες ή όχι. Πάντα μπορείς να βοηθάς (με διάφορους τρόπους, "the choice
is yours" :-)) ....

Έπειτα από όλα αυτά, φανταστείτε λοιπόν οι υποψήφιοι να ήταν 10 !!!! Ε,
υποθέτω πως θα ψήφιζαν περισσότερα άτομα. (δεν είναι κακό, λοιπόν, να το
δοκιμάσουμε κάποια στιγμή αυτό !!! :-))

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |