peri lgu netiquete

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Apr 26 11:05:28 EEST 2000

Στις Τετ, 26 Απρ 2000, γράψατε:
> Loipon, apo ta tria themata mono ayto sizitithike. Egw eithela tin gnomi sas
> kai gia to allo pou elege gia diagrafi/ban se periptwsi spam/diafimisis/chain
> mail.
> Ekei einai kai to lepto toy zitimatos, na min bgainw egw panta o kakos :-))
> Ante gia na balw tis allages.

Symfwnw me kapoies proypo9eseis:

1) 9a ginei ny3h se ayton poy esteile to spam/whatever arxika, gia na 3erei
giati egine banned.

2) An einai proswpiko mail 9a xarizetai thn prwth fora, an omws oxi 9a kobetai
amesa.

3) Meta apo kapoia periodo (kai mono gia proswpika e-mail) 9a dinetai pali
xaris.

Synoptika ameiliktos stoys spammers poy krybontai, elastikos se users. Kai ayto
giati an kapoios kanei mia m at lakia skopos einai na to katalabei, oxi na ton
apw9hsoyme.
Kati poy h fylakes (analogo me ayto poy les na kanoyme emeis) den kataferan na
kanoyn.

Panos Katsaloulis