EKLOGES D.S.

Yannis Giftomitros yang at hellug.gr
Tue Apr 25 19:28:23 EEST 2000

On 23-Apr-00 Evripidis Papakostas wrote:

> steilte stin lista kai cc kai stin epitropi tin
> ypovoli ipopsifiotitas sas. as dosoume ena logiko
> diastima gia tin diadikasia, na poume kai epeidi
> iparxei kai pasxa 1 full vdomada gia skepsi klp. ara
> mexri tin deftera (meta to pasxa), opoioi steilan
> steilan

Kai gia na eimaste pio syngekrimenoi
deytera tou pasxa 12:00 ta mesanyxta tha lixei h periodoa gia ypobolh
ypopsifiothtwn....

> apo kei kai pera, tha ginei ilektroniki psifoforia
> meso LUGistics. mia pou ego genika leipo to xosimo kai
> i douleia peftei ston yang at hellug.gr pou exei analavei
> LUGistics ipefthinos na epikoinoneite mazi tou gia na
> sas valei neo passwd sas se periptosi pou exete
> ksexasei to palio.

Kai epeidh kai egw tha eimai ektos twn toixwn mexri thn
trith tou pasxa steilte oso pio grhgora mporeite osoi den thymaste to
password, na mhn kathomai pasxaliatika apo agrinio na stelnw mails.:-)
tha prepei na soublisw kai to arni....

> ta apotelesmata vgainoun aftomata (etsi sinithizan
> toulaxiston) mona tous.

Tha fanei sth nekropsia :-)

> pano apo mia vdomada kalpi nomizo einai ipervoli.

H psifoforia tha liksei thn kyriakh 7/5 ta mesanyxta.
(re mania me ta mesanyxta) :-)

 oti ksexasa i diafoneite simpliroste...

ayta..

--