peri lgu netiquete

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Apr 24 10:06:23 EEST 2000

Τώρα, και εν μέσω εκλογικών διαδικασιών, εγώ τον χαβά μου, αλλά εδώ είναι
κάποια θέματα πολιτικής, που πρέπει σαν HELLUG να τα συμφωνήσουμε. Αναφέρομαι
στο LGU netiquete, και σε κάποιες προτάσεις που έλαβα για αλλαγές. Εγώ συμφωνώ
με όλα, εκτός από αυτό με τα Ελληνικά, που θα το προτιμούσα ποιο ανοικτό, ώς
έχει δηλαδή, και αυτό με το "σύντομοι" να γίνει "περιεκτικοί"

-----FW: <3901F0FB.25E18A1E at panos.uklinux.net>-----