EKLOGES D.S.

Evripidis Papakostas ep at rocketmail.com
Sun Apr 23 11:25:39 EEST 2000

loipon to gorgon kai xarin exei opos simfonisame
oloi kai exthes sti mazoksi.

ara...
aftoproteino tin katothi triada gia eforeftiki (oloi
elegmenoi pos den theloun na katevoun).
Sanida (voulariba)
Papakostas (evris)
Vryonis (vrypan)

an simfoneite me afto proxorame stin ipovoli
ipopsifiotiton...

steilte stin lista kai cc kai stin epitropi tin
ypovoli ipopsifiotitas sas. as dosoume ena logiko
diastima gia tin diadikasia, na poume kai epeidi
iparxei kai pasxa 1 full vdomada gia skepsi klp. ara
mexri tin deftera (meta to pasxa), opoioi steilan
steilan

apo kei kai pera, tha ginei ilektroniki psifoforia
meso LUGistics. mia pou ego genika leipo to xosimo kai
i douleia peftei ston yang at hellug.gr pou exei analavei
LUGistics ipefthinos na epikoinoneite mazi tou gia na
sas valei neo passwd sas se periptosi pou exete
ksexasei to palio.

ta apotelesmata vgainoun aftomata (etsi sinithizan
toulaxiston) mona tous.

pano apo mia vdomada kalpi nomizo einai ipervoli.

oti ksexasa i diafoneite simpliroste...

tafta
evripidis