epistoli paraitisis

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Apr 20 16:31:38 EEST 2000

Panayotis Vryonis wrote:

> Yparxei ena klima "pollh suzhthsh - ligh douleia" ston

Αφού συμφωνήσω, να επισημάνω πως το "ιδανικό" δεν είναι
"λίγη συζήτηση - πολλή δουλειά", αλλά "αρκετή συζήτηση - αρκετή
δουλειά".

> 8a h8ela omws na parathrhsw kati.
> exoume dwsei mia la8os eikona.
> Fantazomai oti o kurios logos gia thn lan8asmenh auth eikona
[snips ...]

Παρόλο που υποστήριξα και εγώ αυτήν την άποψη χθές, από την άλλη
σκέφτομαι: Μα πώς είναι δυνατόν ?? Και άλλα άτομα έιναι "καινούρια" αλλά
δεν νομίζω να είχαν ποτέ αυτήν την εικόνα.

ΕΞΑΛΛΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΟ "ΜΑΓΑΖΙ". Όποιος έστω και λίγο
ενδιαφέρεται, μπορεί να μάθει: ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ
ÊÁÈÉÅÑÙÌÅÍÏ ÓÁÂÂÁÔÏ ÓÕÍÁÍÔÇÓÇÒ ÊÁÉ ÍÁ ÁÍÁÆÇÔÇÓÅÉ ÐËÇÑÏÖÏÑÉÅÓ. ÄçëáäÞ, ôß
πιο "ανοιχτό" θα μπορούσε να υπάρχει ??

Είναι σαν να λέω: "το open source, γίνεται να είναι ακόμα πιο ανοιχτό
??"  (θυμάμαι τον εαυτό μου πρίν γραφτώ: είχα απορίες, αλλά ζήτησα
πληροφορίες και πήρα απάντηση !!!!!! ΕΙΧΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΛΠ ...
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΗΡΘΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ "ΜΑΖΩΞΗ" στη Στουρνάρη, μίλησα
με τον Παναγιώτη (θυμάσαι ?? :)

Μπορεί να παρερμηνεύονται κάτι φωτογραφίες (αγκαλιά με πινγκουίνους,
στην ταβέρνα κλπ ....).
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |