nai no prob

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Apr 20 11:46:35 EEST 2000

On 20-Apr-2000 Evripidis Papakostas wrote:
> peri tou na minoume mexri tis ekloges. arkei mike na
> ginoun sxetika sintoma. proteino na ta poume kai apo
> konta ston kafe an adeiazei to loipo d.s. to savato...

Den nomizw oti tha mporesw, giati idi exw (mpoliko) pyreto kai eimai sto xali
mou to mavro.
Alla en pasei periptwsei, an symfwnoun oi yang kai vrypan (ta
ypoloipa meli tou DS gia osous den kseroun) mporoun na prokyrixthoun ekloges
avrio kiolas na min kwlysiergoume kai ton syllogo.

Michalis Kabrianis