Windows User

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Apr 19 20:07:50 EEST 2000

mailer wrote:

[snip...]

(yang at hellug.gr, αυτό για σένα :) Να ένα thread που δεν έλαβα μέρος, αν
και κάτι με ωθούσε στο threading ... anyway :-)))

>Exete ena thigatriko parakladi

Αυτό είναι για best-off. Προσωπικά, συγχωρώ και νομίζω (από ότι διάβασα
από άλλα μηνύματα) πως αυτή η παρεξήγηση λύθηκε, οπότε χαίρομαι για
αυτό.

Αν υποθέσουμε ότι η παρεξήγηση έγινε λόγω της αναφοράς του Allug στο
linux.gr, να τονίσω πως η αιτία είναι η ΜΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ στη λέξη ΚΟΜΒΟΣ και
στη βαθύτερη έννοιά του (πιστεύω).

και εδώ είναι που μου άρεσε ο ρόλος του κειμένου για την ΙΣΤΟΡΙΑ του
Linux στην Ελλάδα, δημοσιευμένο στην eeea (btw, τώρα "κάπου" χάθηκε):
κάνει σαφές ότι, παρόλο που ο Hellug αποφασίστηκε να έχει έναν πιο
"êáèïëéêü" ÷áñáêôÞñá ÔÏÍÉÆÏÍÔÁÒ ÔÇÍ ÅÍÍÏÉÁ ÔÏÕ "OPEN SOURCE", äçëáäÞ
ούτε την "εταιροποίηση", ούτε τον έλεγχο κλπ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ
ÅÎÁÊÏËÏÕÈÏÕÍ ÍÁ ÐÁÉÆÏÕÍ ÔÏÍ ÐÏËÕÔÉÌÏ (ÊÁÉ ÁÍÁÃÊÁÉÏ) ÑÏËÏ ÔÏÕÒ, ÔÏÍ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ (ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΣΚΟΠΟ. Αυτό νομίζω κάνει
σαφές την ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ "θυγατρικών".

ÄÉÊÁÉÏËÏÃÙ ÔÁ "ÍÅÁ ÐÑÏÓÙÐÁ": ÊÁÍÏÕÍ ËÁÈÏÒ ËÏÃÙ ÅËËÅÉØÇÒ ÐËÇÑÏÖÏÑÉÁÓ. Äåí
έχουν άδικο(, ούτε και δίκιο). Μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό,
νομίζω. Σωστά ??

> to Allug stin Alexandroupoli poy den kanei tipota

Για να ακουστεί και η πραγματική "ουσία": Αν το
παιδί ακούει/διαβάζει ακόμα (δεν μας είπε και όνομα), και με δεδομένο
ότι το Linux έιναι ένα λειτουργικό όπου πρέπει να κάτσεις στην καρέκλα
να ασχοληθείς μαζί του, και με δεδομένο ότι όπως είπε υπάρχουν
"διψασμένοι" φοιτητές, λέω:

ΒΡΕ παιδιά, οργανωθείτε, μαζευτείτε εκεί πέρα, ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΤΕ
ΕΝΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟ, κάντε μιάν αρχή, μην τα περιμένετε όλα έτοιμα, πάρτε
πρωτοβουλίες (π.χ. ανοίξτε ένα irc κανάλι για να συζητάτε, ένα
newsgroup, μία mailing list, κάτι), θέστε μερικούς στόχους, τί μπορείτε
να κάνετε, πώς μπορείτε να το κάνετε, τί σας λείπει, τί χρειάζεστε, τί
δεν μπορείτε να βρείτε κλπ κλπ ... και η βοήθεια θα έρθει, θα ρωτήσετε,
èá Ý÷åôå õðïóôÞñéîç, óõìâïõëÝò, êëð.êëð.... ÊÁÍÔÅ ÊÁÔÉ, ÐÙÒ ÍÁ ÔÏ ÐÙ,
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η "ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, αφού το ξέρετε
πως
το Linux δεν το χαρακτηρίζει η στρατηγική του "εμπορίου της Microsoft, η
διαφήμιση, το "managment", κλπ κλπ ..." όλα είναι σε OPEN SOURCE επίπεδο
:-)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |