Linuxcare bootable CDs

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Apr 18 11:09:01 EEST 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> Exw skopo, meta pou tha apantisoun, na rwtisw gia dynatotita mazikis paragwgis.
> Isws se synergasia me ena periodiko tou xwrou, na mporesoume na proxwrisoume se
> tetoia katastasi (dil. na plirwsei to periodiko tin paragwgi, kai emeis na
> grapsoume to synodeytiko keimeno).

To eixa koitaksei to thema meta apo ena dhmosieyma ths Slashdot. Ta CDs se sxhma
pistotikhs einai mikra (8cm) cds pou exoun kopei sto sxhma ayto. Einai poly kalh
idea, alla exei provlhmata. Kat' arxhn, ta CD-roms pou den exoun syrtaraki (pou
"roufane" ta CDs) den mporoun na paiksoun oute ta mikra, oute ayta se sxhma
pistotikhs. Epishs, se polla CD-roms, h parallhlogramh trypa sto syrtaraki exei
akrivos to megethos pou xreiazetai oste na pesei to CD se sxhma P.K. mesa. An
eisai atyxos kai stamathsei se ekeino to shmeio, meta xreiazesai episkeyh.

Kai oi 2 kathgories CDs (mikra kai P.K.) yparxoun kai san cd-recordable. Epishs
yparxoun etaireies pou toys stelneis to ISO image kai sou kanoun mazikh
paragogh. Gia perissotera,

http://www.octave.com/551519/en/cdrmedia/businesscard.html
http://www.cdr4less.com/cgi-bin/web_store.cgi
http://cardiscs.com/citiscape-retail/buscarcdr.html
http://www.topexpert.de/cd_info_e.htm
http://www.i-mediacard.com/

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=