entaksei. paizoun tora ok. evala to plugin.

Evripidis Papakostas ep at rocketmail.com
Tue Apr 18 10:56:17 EEST 2000

paidia akyro. ola simera einai ok. tzitzi. evala to
plugin kai paizoun ola ektos apo dyo pou diavazoun to
hellug kai tha ta allaksoun monoi tous avrio giati
ntrapikan pou tous leme esoterika mas bad web
designers. <:-D

teleftaia fora pou asxoloume me to thema os sizitisi
gia tin sizitisi. etsi kai alloios eftase kai afti se
telma (toulaxiston gia tis dikes mou antoxes ta 10-20
mails gia to ti theloume se mia .html einai too much,
eidika an kaneis den edose mia .html)

opote genika akyro apo plevras mou. an iparxei kati
san "aposyro to thema pou ethesa" apegnosmena thelo na
to kano, giati alithina me thlivei i tropi pou
pairnoun oles oi sizitiseis kai entropika kataligoun
se reply to ..reply to ...reply to kai ekfilizontai.
etsi pavei na iparxei oreksi kai thema (an ipirxe)...

evris