Περί φασαριών ... κ.α.

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Apr 17 17:05:38 EEST 2000

Spiros Bolis wrote:
>Me kamia diathesh gia skotwmo alla gia syzhthsh se hremo klima,
>Pantws an prokeitai na bgei kapoia apofash poy na leei pws o >syllogos tha 3ekinhsei
>iero polemo (h otidhpote sxetiko) nomizw pws tha eprepe toylaxiston >na kanoyme

Πιστεύω πως αυτό που λέτε είναι αυτονόητο. Υπήρξε ποτέ περίπτωση όπου ο
σύλλογος να έκανε κάτι με τρόπο όχι πολιτισμένο και όχι ήρεμο ?? Αυτά
εννοούνται. Άλλωστε, είναι γνωστό πως αν πάμε με τσαμπουκά, δεν θα βγεί
τίποτα. Επομένως, τί κολλάμε σε τέτοια σημεία ??

Εγώ προτείνω να προχωρήσουμε συλλογικά. Αν είναι να γίνει ψηφοφορία να
γίνει γρήγορα.

Evris wrote:

>afou vlepo pos tha exei mellon to pragma kai pos amesa
>oti ginei tha ginei apo atoma kai oxi syllogika (akoma)

Λες συλλογικά, αλλά δεν έδωσες ιδέες για το τί θα μπορούσε να γίνει
συλλογικά. Το άλλο που λές, για τη σελίδα, μπορεί να γίνει συλλογικά,
αλλά σε ατομικό επίπεδο ;-) Θα σου εξηγήσω: (ο Μιχάλης ξέρει: όπως
κάναμε και τη μικρή έκδοση του netiquette): Ξεκινά κάποιος, γράφει
μερικά πράγματα. μετά, τη στέλνει, τη διαβάζουν όλοι, κάνουν
παρατηρήσεις: λένε π.χ. "αυτό" να το διορθώσουμε, να προσθέσουμε και
"αυτό", "αυτό" να το αφαιρέσουμε.

(διάλογος, χωρίς μονόλογο, γίνεται ?? :-)

PS: Δεν μου απάντησε κανείς: Υπάρχει τρόπος να έχω μιά λίστα με όλα τα
ελληνικά sites ???

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |