min leme ta idia kai ta idia re paidia

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Apr 17 16:33:10 EEST 2000

On Mon, 17 Apr 2000, Evripidis Papakostas wrote:

> simfonoume loiopon KATHOLIKA pos san sillogos tha
> epixeirisoume oloi mazi na kanoume afto pou prepei.

Katse re Evripidh....Phres fora
OXI,. de symfwnoyme KATHOLIKA . Epeidh egrapses kati kai den antidrasame de shmainei oti symfwnoyme kai na to kanoyme kai na leme oti to kanei o syllogos.

Hdh o Costas o Barakitis eipe mia diaforetikh (swsth) antimetwpish (kata th gnwmh moy). Kai o Panagiwths o Brynhs edwse mia kalh optikh toy thematos: Aytoi xanoyn poy de xrhsimopoioyn standard pragmata.

Pantws an prokeitai na bgei kapoia apofash poy na leei pws o syllogos tha 3ekinhsei iero polemo (h otidhpote sxetiko) nomizw pws tha eprepe toylaxiston na kanoyme prwta mia pshfoforia. Edw den isxyei "h siwph moy pros apanthsh soy" nomizw.

Epi ths oysias: Thewrw pio apotelesmatiko na peisoyme aytoys poy protimane kleistes arxitektonikes gia to swsto twn epixeirhmatwn mas poy toys glytwnoyn kai pelateia sto katw - katw. O Michalis o Kabrianis thewrw pws to ethese swsta: Na toys rwthsoyme gia
ti ekanan oti ekanan kai meta na drasoyme. Borei kai na pesoyme se kanena poy na pei; "Re paidia sas epsaxna na moy to ftia3ete". Kai giati oxi na syndiasoyme kapia ekdhlwsh (px. install fest) me mini seminario epi toy thematos.

Me kamia diathesh gia skotwmo alla gia syzhthsh se hremo klima,

Spiros D. Bolis

Y.G: Oso gia to Flash poy eida na grafetai: Exw thn aisthsh pws kapoia beta ekdosh kykloforei gia Linux . Beta toylaxiston htan prion 2-3 mhnes poy to ebala egw.

Y.G2: Telika to epibebaiwsa
http://download.macromedia.com/pub/shockwave/flash/english/linux/4.0r12/flash_linux.tar.gz
Den 3erw an kanei trapezikes synallages h an pshnei kafe (:-) ) alla animation blepei aneta.