loipon...peri sites klp

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Mon Apr 17 15:03:53 EEST 2000

Evripidis Papakostas wrote:

> afou vlepo pos tha exei mellon to pragma kai pos amesa
> oti ginei tha ginei apo atoma kai oxi syllogika
> (akoma)
> ego afto pou boro na kano einai mia selida pou eksigei
> ti den vlepoume, ti den einai standard, ti simainei
> afto gia tous episkeptes tous klp, ti tha borousan na
> apofygoun kai na tin anartiso stin eeea.

Katse re, xalarwse...

Den eipame na mhn kanoyme tipota, alla na to kanoyme low profile please.
Den exoyme na xwrisoyme tipota me kanenan. Na ftiaksoyme selides oi
opoies ti 6a grafoyn? Gia paradeigma to site deina.gr den vlepete me
aytoys toys browsers, oti den einai apla compatible 'h 6a pame kai se
analysh ana selida? Oti kanoyme omws na to kanoyme xwris xarakthrismoys
kai fwnes.